A woman arrives terribly late for a date with her husband in a small café. He has given up, so – as bad luck would have it – the two pass each other in the revolving door. When they do actually meet up, she has a lovely surprise for her husband … Structured like a theatrical sketch, this comical commercial for a Dortmund fashion boutique uses puns and situation comedy to document the first stirrings of the consumer society in Germany.