This commercial for Kantorowicz liquor was created using hand colourisation, tinting, and toning. Created by a magician, the mixture has magical powers. The finished product flows from above like manna, and the drink appeases the two arguing figures, one red, one green, allowing for a harmonious interplay of form and colour.