From the safety of an old caravan, a boy observes the girl next-door through his telescope and paints pictures of her. The walls of the caravan are covered in them. One day, the girl starts sunbathing near the caravan. Putting on his tough guy act, the boy dares to speak to his beloved for the first time. But everything goes wrong. First he breaks her transistor radio, and then it starts to rain and the girl asks if she can shelter in his caravan. But there's no way he can let her see all those pictures!