Born in the USA in 1995, the filmmaker studied film at the University of California, Los Angeles and works in documentary and hybrid cinema. His films have screened at festivals including the Hawai‘i International Film Festival and the Champs-Élysées Film Festival. To Write From Memory was presented in the Berlinale Generation section in 2023.