A serial TV anti-portrait, framed by rehearsals for a gala, the attempt to give one last moment to an aborted career; an architect thinks out loud about photography and theatricality and the possibility of mounting a gala as a ruin, in order to do justice to the figure of Ricky Shayne, to his ruptures and contradictions.