Freshly released from prison, Pua is inexorably drawn back into the underworld. He is compelled not only by financial necessity but also by his desire to reconnect with the one for whom he longs: his former cellmate, Mi-ji. But when the long-awaited reunion with Mi-ji finally takes place, it falls short of Pua’s expectations. In the web of obligations and loyalties among gangsters, both Pua and Mi-ji find themselves grappling with difficult choices.