Director, screenwriter and producer Babatunde Apalowo takes the title of his film at its word. Using an unobtrusive colour composition, he tells a restrained and tender story of two men who become close in a society in which same-sex sexual relations are considered taboo and are liable for prosecution. Their dance around each other unfolds slowly, in images that are concentrated and filled with calm. A sensual and politically important film from Nigeria about finding love where you least expect it.