Felipe has a dream – he is on stage and passionately performing while his mother, grandmother and his deceased father are part of the audience and watch him enthusiastically. After waking up, reality catches up with him again. He’s part of a theatre group with his friends, at night he writes his own plays, but he keeps from his mother that he is taking acting lessons. Because in her reality there is no place for such dreams, and Mara is not fond of talk about theatre. When Felipe is invited to an audition and is confronted with family secrets and deceptions, the lines between dream and reality, truth and lies, dramas and real life become increasingly blurred.