Director Maryna Er Gorbach unfolds her sensitive family drama against the backdrop of a military conflict. Skilfully interweaving the personal and political story of the conflict in Ukraine and making good use of a carefully probing camera and excellent actors, she provides a powerful portrait of the banal horror of war.