Notes to Self is an ongoing series of videos documenting a simple, repetitive act as a way to mimic our fleeting engagement with social media status updates. Fragments of text, in the form of notes to myself, are set on fire with varying degrees of success. Unlike social media updates, the fate of these updates is controlled and finite, existing only for a few seconds before being completely destroyed. The notes, which range from humorous reminders and revelations to recollections about larger societal events, are simple in both form and execution, allowing for a critical and considered viewing response.