A fishing cove on an island fallen out of time and space, almost like the rocky island in Michelangelo Antonionis L’Avventura (1960). Nature is not merely decoration, but an active force of events. Ships appear in the distance, but do not dock. Here is where Gabriel works with a small group of young men. They amuse themselves in an age-appropriate way, but also talk frequently of the devil and are magically drawn to a cave. Out of nowhere, an androgynous creature appears called Héctor. Gabriel instantly falls in love. The birth of a love that Gabriel tries to decipher. But the enigmatic girl disappears. The other men burn her tent and clothes at night. A visually bewitching and disturbing film poem, which remains reserved and vague, constituting its fascination and magic.
Born in Santiago de Chile in 1987, she pursued dance, drawing and music from an early age. She has a degree in image and sound design from the University of Buenos Aires in Argentina.