Arsenal – Institute for Film and Video Art digitally restored seven works by these Sudanese filmmakers in 2018. Ibrahim Shaddad’s short film Al Habil (1985) documents two blind men making their way through the desert accompanied by a donkey. Connected by a rope, sometimes the two men decide the way, and sometimes the donkey leads them through the desert.