Summer in Brooklyn. Jake’s parents have just moved into the house that used to belong to his grandfather. Tony’s mother has been renting the shop on the ground floor forever. The two 13-year-olds quickly discover their shared interest in art, computer games and girls. Together, they dream of transferring to the renowned La Guardia High School in the autumn. Soon they become allies, not only against the other boys on the block, but also when it comes to the rent dispute between their parents. Attempting to stem the inexorable effect the adult world is having on their genuine friendship, they stage a headstrong protest. Once again renowned Indie director Ira Sachs intuitively explores the family and moral conflicts with emotional depth.