In Gibney’s film, insiders chronicle the development of a programme code-named ‘Olympic Games’ – a malware which can paralyse the infrastructure of entire states in a split second without leaving any trace of those responsible. This story of a source code that caused severe damage outside cyberspace becomes a cautionary tale about the dangers of unfettered technologies and uncontrolled political power.