In Akira Ogata’s cult film Tokyo Cabbageman K, a young man named K discovers one morning that his head has been replaced by a huge Chinese cabbage. If you’re going to mutate into something, wonders a friend, why a cabbage head and not a vampire? K’s new appearance quickly turns him into a media star and sex object. Yet this soon becomes too much for him, so he plants himself in a cabbage patch. Music from Vivaldi to Sheena & The Rokkets provides the roaring soundtrack to this crazy story, with one of the characters even calling herself Nina Hagen.