In the beginning there is nature. Landscape footage of the “Five Dragons” in the Yangtze Valley, the third-largest river in the world, a Unesco World Heritage site in the Chinese province of Chóngqìng, is coupled with views of the gigantic city of Chóngqìng, which resembles a juggernaut and dominates the valley.
The beekeeper Shé Zuŏ Bīn performs a traditional rite of spring on one of the rocks. He allows queen bees to be placed on his body who then summon worker bees. By the end, Shé Zuŏ Bīn’s body is entirely covered by bees. In a kind of trance, he stands utterly still. The buzzing of bees dominates all. He trusts the bees completely, and for a moment they lose all that is dangerous, terrifying. They are a protective shield.