This is a passage between two faces, each the same, yet different. Bibicha’s face first appears in the dark, her eyes open and expression impassive, only her heavy breathing betraying the strain she feels. She will withstand the strain and take the vow of silence, retreating to her grandmother’s house for the 40 days to pass. The house and the landscape outside at least offer Bibicha certain sensory distractions: the taste of honey, the texture of a wall, an eye-catching bedspread, the view out over a sea of cloud, water fizzling on the stove. But it is not just her under strain, as her aunt’s frantic text messaging, her grandmother’s rueful acknowledgement of the stories of marital strife on the radio and her little cousin’s illegitimate status bear witness to. Four generations of women in the complete absence of men, yet all marked by their presence, the similarity of their fates blurring together different times and customs. But while the final course of Bibicha’s vow remains deliberately opaque, there can be no doubt it is for all four of them. And as the camera takes one, final look at her face in daylight, eyes closed in seeming ecstasy, one passage ends as a new one begins.