Sixteen-year-old Tino finds himself obliged to play host at an appointment where his family’s pedigree tomcat, Diabolo, is to mate with a female cat. A mother and daughter arrive with their cat. While - with much yowling and mewling - the animals get down to the business of preserving their species next door, their owners make awkward small talk over coffee and cake. A delicate situation for Tino, who tries his best to behave as a young man should. But it is truly mortifying when your pet is so much more experienced with the opposite sex than you are.