The key work of “necrorealism”, a movement co-founded by Jufit. Scenes of violent excess filmed in the snow and in ruined buildings that show constantly changing power and consciousness relationships seek to represent the latent absence of unpredictability and God in Russian society. The scenes display a slapstick humour interspersed with surrealism.