A construction site for a housing estate near Bucharest. Sabina Pop accompanies the construction workers from their early morning start through until the evening, ironically sidestepping the all too familiar clichés about socialist collectives and heroic construction work. It’s almost as if a silent pact has been made between the filmmaker and the protagonists of her film, who playfully emphasise the restrictions they are subject to in order to undermine them.