Twelve-year-old Nouria has lost her bearings in life. The flowers in their apartment are rotting away. Her father refuses to leave his bed. Her little brother is constantly wetting himself. And her friends dog is dying. But none of that matters to Nouria. Because all that really counts is love. And love will give her the strength to put everything to rights. But if only there were someone to help her.