An old Eskimo legend about an unhappy girl who is pushed over a cliff top into the icy waters below by her father. Many years later, she returns as a ghostly skeleton to haunt the coastline where her father pushed her into the sea. One day, she appears to a fisherman who refuses to believe the story of the bony ghost.