Many of the children in the camp earn a living by digging out land mines so that the fields can be cultivated again. One day, Satellite meets and falls in love with the 14-year-old Agrin, who already has a child. Agrin harbours a terrible secret. The imminent US attack and the affection Satellite bears for the world-weary Agrin prompt this 13-year-old to undertake an heroic mercy dash that could well cost him his life.