A derelict factory somewhere in Budapest during the Second World War. However, this story could easily take place in another city, after any other war. In a corner of the factory four boys are tormenting a cat. Why are they doing this? Péter Mészáros: I dont know what these boys have experienced. The only thing that was important to me was whether we could still perceive these boys buried pain.