When his best friend dies, Justin finds himself confronted with death for the first time in his life. Fortunately, this rather shy boy is possessed not only of a vivid imagination but also considerable talent and dexterity when it comes to electronic toys both of which enables him to bring his friend back to life. But then, suddenly, the deceased develops an astonishing will of his own.