The sun, the sea and a splendidly fearless seafarer. After weeks of inactivity, Captain Bligh suddenly spots an enemy ship on the horizon. It looks as though an opportunity for a display of courage is about to present itself. Everything would be just perfect, if it werent for one small problem . . .