A young couple in a big city. She is full of life and joie de vivre. All she wants is to be happy and have some fun. He is the father of their child. A writer, whose life has ground to a halt. Nobody wants to print his work; his hope of artistic success dwindles with every letter of rejection. He spends all day on the sofa, reading.
“This film is about a love that is no longer fulfilled; it is also about the absence of hope.” Romuald Karmakar.