A story about growing up, in which childhood dreams – filled with fabulous fairy-tale creatures, unexplored worlds and terrible catastrophes – play an important role. When a small boy loses his favourite toy – a small teddy bear – this draws him into the inner world of his childhood. Nonetheless, he must destroy this realm if he wants to grow up.