Panic is unleashed at a natural history museum one day when a poison arrow frog escapes from his terrarium. Everyone is terrified, for the frog is regarded as one of the most poisonous creatures in the world. Fortunately, there's a real hero about in the museum that day. We won't give away how he manages to save the museum's visitors, but suffice it to say that the difference between humans and frogs is not so great after all.