Willy is a tame rabbit that lives in a hutch on a farm. One day, Willy manages to escape. In the woods he meets the extremely helpful Wild Rabbit. She allows Willy to live with her, shows him how to find food and takes care of him. Nevertheless, Willy soon feels homesick and so Wild Rabbit promises to take him back home to the farm. But then Wild Rabbit has an accident. All of a sudden it's time for Willy to show what he's made of - and this has some unexpected consequences for a pet rabbit like Willy.