Seven-year-old Sidsel is a passionate admirer of her best friend, Dea. But when a new girl called Caroline moves into Dea's building, Dea doesn't want to have anything to do with Sidsel any more. Sidsel tries absolutely everything to regain Dea's affection. But the more she tries, the more Dea rejects her. A struggle to win back her love ensues. And it's not long before the blood begins to flow ...