Summer is coming to an end, the fruit is growing ripe on the trees. Grandpa gives his Grandson a kite. As the boy is tossed around in the air, Grandpa catches him. Then the leaves fall and Grandpa has grown weak. A strong autumn wind carries him off into the cloudy sky. Winter comes, then springtime. A warm breeze brings them together again. Told with enchanting, richly-textured images, this tale is about remembering those who are no longer with us.