Disguised as an ISIS fighter, a young woman emerges from the trunk of a car. She is one of 3000 Yazidi women kidnapped from Mosul by the Islamic State in 2014 and sold as sex slaves. Now she is on the run, trying to find her way between ruins and corpses. Major hostilities seem to be over, but the situation remains dangerous. Single shots can be heard, along with detonations and radioed instructions – her persecutors are still on her heels.