The producer of Gli ultimi a vederli vivere and the producer of Ne croyez surtout pas que je hurle at joint lunch.
Born in France in 1988, studied Film at universities in France, Italy and the USA. Since 2013, she has been studying Film Direction at the German Film and Television Academy Berlin (DFFB). Gli ultimi a vederli vivere is her first feature-length film.