Who is steering the crowd? What if it is heading in the wrong direction? Where does the individual end and the group begin? What is done by choice, and what under duress? A thoughtful experiment in group dynamics, this pithy and laconically witty black-and-white animated short presents a series of shifting prototypical scenarios. Along with a computer game, it forms part of a multimedia project by Michael Frei and game designer Mario von Rickenbach.