Born in 1990 in Sweden where she studied social sciences and film production and made several short films before continuing her studies at the Norwegian Film School in Lillehammer in 2015. During her degree she focused on themes such as social norms, structural violence and privilege. In 2017, she co-wrote and co-directed the short film Smile which screened at several European festivals. She-Pack is her graduation film. She is currently working on her feature film debut which has already won several awards and grants in the development phase.