Stories from the lesbian subculture in West Berlin, about being in love, clichés, desire, and conflict – “shot as a narrative, with real lesbians at real locations about real feelings”. Annette has a new amour and her girlfriends want to know everything. But Maria Lang’s film is as sparing with words as Annette. As the director said, “the most important thing in my film is mystery, meaning everything it doesn’t say, the lost mosaic, whose interstices provide space for our imagination”.