After their mother’s death, three siblings meet up in her apartment – and revert to their childhood family dynamics. They play concentration and enjoy eggnog with their chocolate pudding, making the regression a not entirely unpleasant one … As a blithe “preview” of her debut feature The Terrible Threesome, this short narrative by Hermine Huntgeburth, who grew up with nine brothers and sisters, is a droll portrait of family ties that is as cosy as it is eerie.