The director and actress with two of her actresses on the Red Carpet at Zoo Palast.
Born in Beijing, China in 1987, she grew up with her mother in the ancient Hutong area of the city. She now lives alone with two elephant dolls and calls herself ‘Elephant’ in English. Rou qing shi (Girls Always Happy) is her debut feature film.