Don’t put up with any crap, his father tells him. Don’t show any weakness, and never back down. Just don’t be a damned victim. His mother has made breakfast: baked beans on toast with bacon. Meanwhile, the son nervously smokes a cigarette and fumbles with his tie. Today it is particularly important that the suit sits well. And yet nobody knows how the day will end.