A film about new building styles. Artist Ella Bergmann-Michel presents an old-age home in Frankfurt’s Westend neighbourhood as a “functioning living organism”. While the elderly in the dark, inner city building descend into isolation and loneliness, the modern architecture of the newer building, with its light-flooded spaces, promotes socialising.