The creator of the serial and the executive producer on the stage of the Haus der Berliner Festspiele.
John is a capable, by no means squeamish undercover agent with an insidious disinclination for his job. His latest assignment takes him into the maze of international diplomacy. And yet he’d much rather pursue a career as a singer of morbid folk songs.