Izadora Nistor, born in 2002 in France, is a student at a ‘Welcome Class’ in Berlin. In 2014, she received her first camera and has since created lots of videos and photos. Izadora Nistor met Merle Kröger and Philip Scheffner in 2011 in Fața Luncii, Romania. They have been collaborating on films and video art since 2014.