Born in Bangkok, Thailand, in 1980. He studied Architecture in Bangkok, and Film/Video at the California Institute of the Arts. Since then, he has worked several times as an assistant director to Apichatpong Weerasethakul, and has made 14 short films. He took part in the Berlinale Talents in 2014 as a director and editor. Mon rot fai is his first feature-length film.