Born in Budapest, Hungary in 1990, she is an animation filmmaker and illustrator. In 2016 she graduated from the Moholy-Nagy University of Art and Design in Budapest; in 2012 she spent a semester abroad in Ghent, Belgium. She is currently a participant of the European animation production workshop Animation Sans Frontières.