The director of the film with two of his actresses on their way into the Berlinale VIP Club.
Born in Madrid, Spain in 1991, he believes that filmmaking is the cause and also the solution to all his problems. At the age of 12 he began working as an actor on the hit Spanish television series ‘Aída’. During the 11 years that the series ran, he also appeared in films and in stage roles. At 17 he wrote, directed and produced his first short film. He is also a director of music videos and commercials.