An animator and filmmaker who lives in Montreal. Since graduating from the city’s Concordia University she has produced and directed two independent short films. In 2011 she participated in the National Film Board of Canada’s Hothouse development programme for animators. She is drawn to working with materials like felted wool, watercolour and pastels and has experience of creating work in a number of very different genres including documentaries, puppet films and video games.