What kind of world are we living in anyway? It only takes Fabio Friedli six minutes to sum it all up. From a nut to a bomb, from a dildo to meat products, the Swiss animation artist creates a breath-taking kaleidoscope of associations, arranging them in a web of connections encompassing the beauty and contradictory nature of life. This merciless bit of sensory overload gets right to the heart of our current zeitgeist.