As the narrative progresses, the more it undermines certainties and sows doubts. At what point did the plot actually begin? Are the characters really themselves, or merely figments of someone else’s imagination? First the timeframes become confused, before spatial boundaries are also suspended. Disconcerting parallels emerge between the Vienna apartment and the Swiss chalet. And doesn’t the ice cream seller in the neighbouring town look just like Mischa? Is Anna’s jealousy unfounded, or should she listen to the advice of the talking cat? Is Mischa actually Andrea? Will every question be answered by the end? Wait and see, for the mind games that Tiere allows to play out between Vienna and the Swiss Alps are most sophisticated.