Born as the son of immigrants from Pakistan. He grew up in Little Rock, Arkansas, USA. He has worked as a director’s assistant for filmmakers such as David Gordon Green, and he now works as an editor and composer. In 2008, he and his brother released their debut album, Something Like Nostalgia.